martes, 5 de noviembre de 2013

CLUB DE LECTURA

UNHA EXPERIENCIA PARA NON DEIXAR DE LER
  A- PRESENTACIÓN:
 El Club de Lectura:  A idea do Club que aquí queremos presentar está incluída dentro da programación da BIBLIOTECA DO CENTRO, aínda que, en realidade, trátase dunha actividade voluntaria, por canto realízase a mediodía. A actividade do Club está ligada ao PLAN LECTOR que se establece non PLAN DO CENTRO. Está pensado para os que realmente xa están afeccionados á lectura ou están decididos a afeccionarse. Comprométense a ler tres libros propostas polo profesorado. Constitúese un Club de Lectura cuns poucos alumnos por aula capaces de comprometerse na bonita aventura de ler e compartir as lecturas cos seus compañeiros. Ao final de cada lectura reunímonos nunha dependencia do centro a facer un coloquio onde falamos do libro lido e os temas que este nos suxira. 

 B- O CLUB DE LECTURA: 

 Permite aos seus compoñentes non só ler boa e variada literatura senón, ademais, compartir as súas experiencias de lectura, co resto de membros do Club. Os alumnos pertencentes ao Club de Lectura comprométense a ler periodicamente un libro que propón o profesorado, aínda que é posible, en ocasións, que sexan eles mesmos os que propoñan as lecturas. Feita a proposta, os alumnos adquiren o libro, ben comprándoo , ben pedíndoo en préstamo nas bibliotecas do Centro, conseguíndoo dalgún amigo, compañeiro ou familiar. Establécese un tempo de lectura, aproximadamente dous meses, que pode variar dependendo da dificultade ou volume do libro escolleito. Cando todos lérono realízase un coloquio: Coloquio entre os presentes, sen demasiadas pretensións, por suposto, sobre se lles gustou ou non o libro e por que, sobre o argumento, os personaxes ou sobre calquera tema interesante que se derive do contido do libro. dá que previamente se preparou entre todos. A sala ambientouse cun gran cartel alusivo á sesión; púxose unha mesa redonda ou cadrada, que permita a todos verse as caras simultaneamente mentres se conversa Para rematar, pásase a votar a próxima lectura entre as propostas que o profesor ou os propios alumnos presentan. Entre sesión e sesión hai outras actividades que motivan aos alumnos e axúdanlles a comprender mellor o libro, interesarse por el e preparar o coloquio. Así por exemplo, nos taboleiros do Centro vanse colgando carteis, informacións sobre o autor, a obra ou outros asuntos relacionados

0 comentarios: